فروشگاه اینترنتی امیر حافظ (معجزه زیبایی اصل)

ارائه ی انواع محصولات تضمینی برای ترمیم و محافظت پوست

فروشگاه اینترنتی امیر حافظ (معجزه زیبایی اصل)

ارائه ی انواع محصولات تضمینی برای ترمیم و محافظت پوست

فروشگاه اینترنتی امیر حافظ (معجزه زیبایی اصل)

این سایت متعلق به تولیدکننده محصولات نمیباشد.
جهت هرگونه مشاوره رایگان و سفارش از طریق تلگرام و واتساپ با شماره تلفن:
09108579707
در ارتباط باشین.

پکیج ضد لک اکسیر 8 کاره معجزه زیبایی اصل(شمعدانی)

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ

پکیج ضد لک اکسیر 8 کاره معجزه زیبایی اصل(شمعدانی) از فروشگاه اینترنتی امیرحافظ، این موارد رو شامل میشه:

1- درمان کک و مک

2- درمان آکنه

3- درمان انواع لک

4- جوان سازی پوست

5- رفع چروک

6- رفع پیری

7- رفع تیرگی دورچشم

8- رفع تیرگی های بدن


و درضمن این پکیج دارای خاصیت ضد آفتاب هم هست

 

 

در پکیج 2 عدد کرم وجود داره که کرم کوچک معروف به زیر ساز پوست و کرم بزرگ معروف ب مکمل اصلی هست.

 

پکیج هشت کاره به صورت تخصصی روی رفع و درمان کلیه کک ومک، لک بارداری، لک آفتاب و آرایش، هر نوع تیرگی و سیاهی صورت و دور چشم و کل بدن، رفع چروک دورچشم، خط لبخند، پیشانی و... کار میکنه.

 

و پکیج ده کاره به صورت تخصصی روی رفع و درمان کلیه جوش ها، جای جوش، منافذ باز، جوش سرسیاه، جوش زیر پوستی و... کار میکنه.

 

دوستان هردو‌ پکیج قابل استفاده هم برای صورت و هم برای کل بدن هست. چون درمانی که برای بدن تجویز میشه رونمی تونیم به صورت بزنیم اما درمانی که برای صورت هست، برای بدن هم قابل استفاده است. ترکیبات کرم ها کاملا گیاهی هستند و شامل : آلوورا، آووکادو، برگ گیاه زرد چوبه، موم عسل، عصاره طبیعی جلبک دریایی و... میشن.

 

 

هر دو پکیج هم حالت کشسانی و هم حالت لیفتینگ رو داره. عده ای از عزیزان هیچ‌ مشکلی ندارن و فقط بخاطر روشنی پوست و‌ خشکی پوست استفاده میکنن چون پکیج ها کلاژن سازهای عالی هستن.هر دوپکیج روشن کننده هست و قابل استفاده برای خانم ها و‌آقایون و‌هر نوع پوست و‌ سنی که به زیبایی خودشون اهمیت میدن. در ادامه توضیحات بیشتر پکیج اکسیر 8 کاره رو مطالعه می کنیم:

پکیج هشتکاره جدید شمعدانی فروشگاه اینترنتی امیرحافظ

نتایج و تاثیرات پکیج 8 کاره لک بر روی چند نفراز دوستانی که از این پکیج استفاده کردند،

از همراهی شما دوستان عزیزمون سپاس گزاریم.

به  عکس زیر و لک های دست مشتری قبل از مصرف پکیج هشت کاره شمعدانی خوب دقت کنید

ع

عکس زیر بعد از یک دوره استفاده از پک ضدلک شمعدانی میباشد.

و دیگر نتایج بی شمار محصول فوق العاده ی پکیج هشت کاره ی شمعدانی

 

●جهت دیدن نظرات سایر مشتریان روی همین متن کلیک کنید●

* این محصول روی رنگ دانه های پوست اثر گذاشته و لایه بردار نیست!
* در روز پنجم مصرف پکیج، نشانه های اثرگذاری قابل مشاهده خواهد بود.

* این محصول فقط طبق دستور باید مصرف شود.
* رسیدن به نتیجه و رضایت مشتری برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است، چون بعد از اینکه کیفیت فوق العاده محصول برای مشتری اثبات شد و خریدار اثرات جادویی محصول رو مشاهده و لمس کرد، قطعا به اطرافیانش هم توصیه میکنه و حتی میتونه برای دوستانش هم از این مسیر پکیج هارو تهیه و در اختیار اونها بذاره.
* کلیه لک ها وجوش ها به راحتی قابل برطرف شدن هستن.

دقت کنید که پکیج های تقلبی هستن که یک عده سودجو اومدن شبیه همین پکیج رو دقیقا کپی کردن که هیچ تفاوت ظاهری نداره اما از لحاظ فرمولاسیون کاملا متفاوته و به پوست آسیب جدی میزنه. قیمت این پکیج ها زیر 100هزارتومن هست و حواستون باشه که اگه کسی استفاده می کرد بهش آگاهی بدین باز براش مشکلی پیش نیاد.

این سایت، سایت رسمی شرکت معجزه زیبایی قرن(شمعدانی) و فروشگاه اینترنتی امیرحافظ هست و با خیال راحت میتونید پکیج خودتون رو سفارش بدین. 

مجوزهای قانونی و بهداشتی محصول: 

بعضی موارد هست که لک هاشون فقط تا زمانی ازبین رفته به حساب میاد که دارند از کرم استفاده می کنند.
کرم دارای قدرت بالاتری نسبت به هورمون های ترشح شده درون بدن این دوستان هست و پوست رو پاک و عاری از لک نگه می داره. اینجا کرم نقش یک محافظ رو برای پوست ایفا میکنه و با وجود ترشحات هر لحظه هورمونی، بازهم صورت رو عاری از لک نگه می داره.

در مواقعی که فرد دیگه از کرم استفاده نمیکنه، و دیگه چیزی نیست که از پوست محافظت کنه، واکنش های هورمونی درونی که هنوز درمان نشدند و کار خودشون رو می کنند، باعث ایجاد لک میشه.

لک ها با منشا درونی باید توسط پزشک متخصص شناسایی و درمان بشن. پس توصیه میشه که پکیج رو برای تست و یکبار تهیه کنید و اثرات رو ببینید و در صورت بازگشت حتما به پزشک مراجعه کنید تا بیماری خودتون رو درمان کنید.

دوستانی بودن که این ویژگی ها رو داشتند و با استفاده مستمر از پکیج و توصیه های پزشک، دوره درمان خودشون رو به پایان رسوندن و این اثرات مضر رو از بین بردن.

این پکیج شگفت انگیز، محصول دست ساز و ارگانیکی هست که توسط تعدادی از اساتید طب سنتی ایران عزیز، از جمله دکتر بهادریان میکس شده و به اکسیر جوانی معروف هست.


این پکیج فوق العاده، کاملا گیاهی هست و در اون از هیچ مواد شیمیایی و افزودنی اضافه استفاده نشده
ترکیباتی کاملا گیاهی مانند آلوئه ورا، آووکادو، برگ گیاه زردچوبه و...

باز هم تاکید می کنیم که این محصول کاملا دست ساز و ساخت اساتید برجسته طب سنتی ایران هست بدون هیچ عوارضی.

پکیج 8 کاره شمغدانی فروشگاه اینترنتی امیر حافظ

چون این محصول لایه بردار نیست، بعد استفاده براتون هیچ مشکلی پیش نمیاد. این موضوع مهم رو ما و هزاران نفر دیگه ای که از این محصول عالی استفاده کردن تایید میکنن.

 

***بعضی مشتری های عزیز سوال می کنند که آیا شما همون محصولات پاکستانی مثل گوری و حب الشباب و... رو میفروشین?! آیا محصولات شما تریتینین یا هیدروکینین داره???

 

خب در پاسخ این عزیزان که معلوم میشه اصلا سایت رو حتی یکبار ندیدن باید گفت که هیچ محصول پاکستانی و خارجی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت بهداشت مجوز نمیگیره(که عکساش رو هم گذاشتیم) و همچنین شماره برند ثبت شده ندارن! پس با مثال های نقض آورده شده این سوال رد میشه. همچنین همونطور که باز در سایت گفته شده، محصولات کاملا گیاهی هستن و واقعا ما هم مثل شما این چیزهایی که گفته شد رو نمی شناسیم. این ادعاها رو دکترها و داروخانه دارها و فروشنده های همون محصولات خارجی مطرح میکنن چون بخاطر فوق العاده بودن و همچنین قیمت کم محصولات ما، مشتری های لیزر و داروهای گرون قیمت خودشون کم شده و اظهار ناراحتی خودشون رو با نوشتن اینجور مطالب و با به کاربردن لغات خارجی و تخصصی، میخوان مردم رو فریب بدن که از خودشون بخرن. مطمئن باشید اگه محصولات ما خوب نبودن شما الان این توضیحات رو مطالعه نمی کردین و سایت ما در دسترس نبود و اینقدر واضح عکس مدارک و ارسالی ها و نظرات رو در سایت برای شما مهربانان قرار نمی دادیم. پس لطفا به این چرندیات توجه نکنید چون همگی دروغ هستند.


ما اثر فوق العاده این پکیج هارو اگر طبق دستور و نحوه استفاده ای که ما بهتون میگیم استفاده کنید و دوره ی تثبیت رو هم انجام بدین، صد درصد تضمین می کنیم. به هیچ عنوان مشکل شما برگشت نداره چون این محصول مثل محصولات خارجی نیست که نمیدونید از چی هست و چطور درست یا استفاده میشه و همچنین که هدف این محصولات خارجی فقط فروش بیشتر هست نه کمک به من و شما عزیزان!

 دوستانی که می فرمایید با وجود لیزر یا هزینه های بالای پزشکی، مشکل شما حل نشده، مطمئنا تا حالا از معجزه های موجود در طبیعت روی پوستتون استفاده نکردین. با یکبار هزینه که خیلی کمتر از هزینه ها و درمان های پزشکی هست و اعتماد به اینکه، این پکیج ها کاملا گیاهی و بدون هیچ عوارضی هستن، مطمئن باشید به نتیجه خارق العاده ای می رسید.

ما هر روز سفارش و ارسال های زیادی داریم که این مهم رو مشتری هایی که نتیجه دیدن و برای سایر نزدیکانشون سفارش دادن تایید میکنن. شما می تونید این موضوع رو از پیام های رضایت مشتری ها کاملا متوجه بشید.

 

آقاپسرها و دخترخانوم هایی که همیشه جلوی آینه مشغول ور رفتن با پوستتون و جوش ها هستین و شب های عروسی نمیتونین کاری بکنین واسه جوش هایی که درمیاد! خانوم هایی که همسرتون از جوش هاتون خوشش نمیاد! این محصول قراره به شما کمک زیادی بکنه. فقط کافیه طبق دستور جلو برین. 

بخش کوچکی از عکس های مدارک و فیش های ارسالی پکیج ها در ماه گذشته:

اردیبهشت ماه 97

جهت استعلام مرسولات بالا می توانید شماره مرسوله را با کلیک روی عکس زیر، در سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و از صحت آن مطلع شوید:

اکسیر جوانی با فرمول انحصاری خود که در حال حاضر در ایران به کرم معجزه قرن معروف شده است.

 

عزیزان دقت کنید که واقعا هزینه این محصول در برابر سایر محصولات پوست که خارجی هستن یا توسط پزشکان تجویز میشن که اثر زیادی هم ندارن، یا یکسان هست یا خیلی کمتر! کافیه قیمت بگیرین تا متوجه این موضوع بشین!

 

با تهیه این محصول اول به خودتون و بعد به کارآفرین های داخل کشورمون کمک کنید.

با 100 درصد تضمین عملکرد و بدون بازگشت لک ها و جوش ها

جهت کمک به شما و پوست شما

09198408546 

 

 

قیمت نمونه ی اصل این پکیج

134 هزار تومان همراه با ارسال رایگان به سراسر ایران.

برای سفارش این محصول میتوانید با شماره تلفن

09198408546

یا کانال تلگرام ما در ارتباط باشید.

برای ورود به کانال تلگرام روی همین متن کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">