فروشگاه اینترنتی امیر حافظ (معجزه زیبایی اصل)

ارائه ی انواع محصولات تضمینی برای ترمیم و محافظت پوست

فروشگاه اینترنتی امیر حافظ (معجزه زیبایی اصل)

ارائه ی انواع محصولات تضمینی برای ترمیم و محافظت پوست

فروشگاه اینترنتی امیر حافظ (معجزه زیبایی اصل)

این سایت متعلق به تولیدکننده محصولات نمیباشد.
جهت هرگونه مشاوره رایگان و سفارش از طریق تلگرام و واتساپ با شماره تلفن:
09108579707
در ارتباط باشین.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین روش تنگ کردن واژن با قرص شیاف تنگ کننده ماریانا شمعدانی

قیمت مصرف کننده این محصول 99 هزار تومان میباشد.
09198408546
 

تنگ کننده بسیار قوی واژن با تاثیر سریع

قرص شیاف ماریانای شمعدانی
تنها ارزش زندگی رضایت جنسی است…
به زندگیتان معنایی دوباره بدهید و لذت ببرید…
تنگ کردن واژن با شیاف گیاهی ماریانا
لذت حداکثر برای خانمها و احساس خوب آقایان
همچون باکره ای به بستر بروید ….
خودتان و همسرتان را شگفت زده کنید ….

 

تنگ کردن واژن یک دغدغه بسیار بزرگ برای خانمها و همچنین یک آرزوی بزرگ برای آقایان میباشد. تمام لذت جنسی دوطرف وابسته به سایز واژن و میزان تنگ بودن آن است.

شیاف تنگ کننده ماریانا شمعدانی ترکیبی از چندگیاه بوده و ١٠٠% از طبیعت گرفته شده. از این گیاهان معجزه آسا هزاران سال است که استفاده می شود و حتی در کتابهی طبی کهن همچون کتب بوعلی و کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون و … از خواص درمانی این نسخه طبی معتبر نام برده شده.

از مهمترین خواص این دارو که موجب محبوبیت آن شده است تنگ کردن واژن بطور باور نکردنی و افزیش لذت جنسی در بانوان می باشد .
ماریانا خواص زیادی داشته که از آن جمله از بین بردن عفونتها و باکتریها ، از بین بردن خارش و بوی بد واژن ، ایجاد تعادل در ترشحات زنانه ، بالا بردن میل ج*ن*س*ی زنان و …..

قرص تنگ کننده ماریانا شمعدانی که با نام ماریانا عرضه می شود ، ساخت شرکت ایرانی شمعدانی میباشد. این شرکت با بهره گیری از گیاهان بکر و طبیعی و فرآوری آن در لابراتوارهای پیشرفته طب سنتی ، این محصول فوق العاده را ساخته است که مورد استقبال  زن و مرد پیر و جوان قرار گرفته است. (قرص ماریانا شمعدانی ، ۱۰۰% طبیعی بوده و تاثیر آن سالهاست ثابت شده و مصرف کنندگان رضایت زیادی از این محصول داشته اند)

چرا استفاده از گیاه ماریانا بهترین راه تنگ کردن واژن است ؟

روش کاملا طبیعی تنگ کردن واژن ، هیچگونه عوارضی ندارد ، تاثیرات آن تضمینی است ، بیش از هزاران سال استفاده شده است ، همه استفاده کنندگان از این گیاه دارویی نتیجه رضایت بخش گرفته اند ، مورد تایید اطباء طب سنتی ، مورد تایید پزشکان و متخصصین زنان و زایمان

 

ویژگی های گیــاه ماریانا شمعدانی:

گیاه ماریانا یک گیاه دارویی بسیار موثر و با قدمت زیاد می باشد که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار میگرفته است . خواص این گیاه اخیرا توسط دانشمندان تایید شده و هم اکنون در سراسر دنیا از آن استفاده می شود. این گیاه خواص بسیار زیادی دارد که برخی از این خواص و مهم ترین آنها به شرح زیر است :

تنگ کننده بسیار قوی واژن ( افزایش لذت جنسی ) ، ضدعفونی کننده واژن ، از بین برنده بوی بد واژن ، ضد التهاب و خارش ، تنظیم ترشحات واژینال ، افزایش میل ج*ن*س*ی در خانمها
* : لازم به ذکر است این محصول از ترکیب چند گیاه مختلف در لابراتوارهای پیشرفته فرآوری و ساخته می شود.
شیاف ماریانا و پودر ماریانا ترکیب چند گیاه مختلف است که تمامی آنها خاصیت تنگ کنندگی واژن را دارند و تاثیر آن چندین برابر خواهد شد.

 

چه کسانی باید از ماریانا استفاده کنند ؟

گیاه ماریانا یک داروی بسیار موثر جهت تنگ تر کردن واژن و رحم خانمها بوده که قرنهاست از آن استفاده می شود. این محصول فوق العاده موثر خاصیت انقباض واژن را دارد و تمامی اطباء سنتی و پزشکان متخصص زنان آنرا تایید کرده اند. افرادی که نیاز به استفاده دارند :
– خانمهایی که رابطه زیادی داشته و میخواهند حالت ارتجاعی و تنگی اولیه خود را بازگردانند.
– خانمهایی که تصمیم به عمل جراحی واژن دارند حتما اول این روش را انجام دهند.
– خانمهایی که زایمان طبیعی داشته اند.
– خانمهایی که میخواهند حس جوانی و لذت را به رابطه خود بازگردانند.

 

نظرات در مورد نتایج شیاف ماریانا اصلی :

خانم دکتر جامعی متخصص زنان و زایمان :
وجود چنین محصول موثری خبر بسیار خوبی برای خانمها و حتی جامعه پزشکی است . عده ای از همکارانم با ورود این محصولات به دلیل کمتر کردن مراجعاتشان و کمتر شدن نیاز به عمل جراحی مخالفند ولی نظر من به عنوان یک پزشک و یک خانم این است که این محصول میتواند بدون تحمل رنج و عوارض یک عمل جراحی ، به خانمها کمک کند که در سلامت کامل بوده و از نزدیکی خود لذت ببرند. این موضوع به بنیاد خانواده ها نیز کمک می کند. از تمامی دست اندر کاران انیستیتو برگ سبز جهت واردات این محصول موثر تشکر می نمایم.

خانم دکتر طالعی فوق تخصص زنان و زایمان :
نتایج این محصول من را شگفت زده کرد. خانمهایی که از شیاف تنگ کننده ماریانا استفاده کردند طی مراجعاتشان و معاینات من ، اثرات بسیار خوبی گرفتند و خوشبختانه از این محصول رضایت کامل داشتند. به عنوان یک پزشک شخصا از این محصول استفاده کردم و صحت این موضوع برای من نیز روشن شد. با این شیاف های معجزه گر میتوان حس جوابی را دوباره احساس کرد و از آن در هر سنی لذت برد. از شرکت تارگت جهت واردات شیاف ماریانا اصل تشکر می نمایم.

سحر از سمنان :
من ۶ ساله ازدواج کردم و با همسرم رابطه زیاد داریم. جدیدا همسرم چنتا کنایه بهم زد که واقعا بهم برخورد. وقتی تحقیق کردم و با این محصول آشنا شدم واقعا خیلی خوشحال شدم که همچین محصولی هم وجود داره و پیش خودم گفتم اگه واقعا جواب بده خیلی خیلی خوب و باحاله . ازتون ممنونم ، من الان یکماهه دارم از شیاف تنگ کننده ماریانا استفاده میکنم. هم من خیلی لذت زیادی میبرم و هم شوهرم ….

سپیده از تهران :
از داروهای عطاری و چیزهای بی نام و نشون واقعا میترسم. خیلی وقت بود که درباره گیاه ماریانا شنیده بودم. ولی چون بدن حساسی دارم ترسیدم استفاده کنم. تا اینکه با شیاف بهداشتی ماریانا تارگت آشنا شدم. الان ۱ ماهه استفاده میکنم نتایج خیلی خوبی داشته و هیچگونه حساسیتی هم ندارم بهش. بخاطر این محصول خوبتون تشکر میکنم.

ریحانه از بندرعباس :
فقط خواستم از خدمتتون بسیار تشکر و قدردانی کنم چون من برای خرید خیلی حساس بودم و وسواس خاصی داشتم . اما الان که بعد از یک ماه که از شیاف گیاهی ماریانا تارگت استفاده کردم واقعا واژنم تنگ شده و همسرم بسیار از این نتیجه خوشحاله. بسیار ممنونم ازتون برای محصول با کیفیتتون و تشکر برا اینکه بالاخره تونستم یه محصول خرید کنم و اصل باشه و از جنسش رضایت داشته باشم.

محبوبه از کیش :
من به همه دوستام فقط توصیه میکنم شیاف گیاهی ماریانا خریداری کنن و تا حالا خیلی از اونها خرید کردن و راضی بودن. واقعا تاثیراتش برای همه خوب بوده و از نتایج همه ما راضی بودیم. من به نمایندگی از مشتریای کیش بخاطر صداقت در کارتون تشکر میکنم.

 

دوره درمان گیاه ماریانا (شیاف ماریانا تارگت) :

شیاف ماریانا ۲ ساعت پس از استفاده به حداکثر تاثیر خود خواهد رسید و می توانید نتایج آن را بطور کامل مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. جهت درمان دائمی و تنگ کنندگی واژن بصورت همیشگی ، هفته یک شیاف را به مدت ۳ ماه استفاده کنید ، نتیجه حاصله تا یکسال باقی خواهد ماند.
*: شیاف ماریانا با گرما و ترشحات واژن آب شده و کاملا جذب می شود. (نیازی به بیرون آوردن آن نیست)
*: یکی از مزایای شیاف ماریانا ، نسبت به پودر گیاهی تاثیر سریع آن میباشد.
*: این محصول کاملا مطمئن ، مورد تایید پزشکان و بدون عوارض جانبی می باشد.

قیمت برای مصرف کننده:

۹۹ هزار تومان

تلفن سفارش و مشاوره:

09198408546

 

دکمه پرداخت و سفارش 

admin admin
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کرم آبرسان فوق العاده شمعدانی 

قیمت فقط 69 هزار تومان

تلفن سفارش و مشاوره:

09198408546

تفاوت بین مرطوب کننده و کرم آبرسان شمعدانی

کرم مرطوب کننده در ایجاد نرمی و لطافت در پوست دخالت دارد و این نرمی و لطافت را از 2 طریق در پوست ایجاد می‌کند.

1. کرم مرزوب کننده معمولا دارای محتویاتی مانند اسید هیالورونیک، گلیسیرین، سوربیتول، پروپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و عصاره بلغور جو دوسر است که باعث جذب مولکول‌های آب به پوست می‌شود و از این طریق پوست را نرم و لطیف می‌گرداند.

2. خب بعد از اینکه پوست نرم و لطیف شد و مولکول‌های آب در آن نفوذ کرد، باید این لطافت و نرمی حفظ گردد. بنابراین کرم‌های مرطوب کننده دارای روغن بادام شیرین، روغن زردآلو، کره شیا و کره کاکائو هستند که از طریق نرم کردن پوست و تشکیل یک لایه محافظ در سطح آن، جلوی از دست رفتن آب درون پوست را می‌گیرد.

 کرم آبرسان نیز دقیقا فعالیتی مانند مرطوب کننده‌ها دارد و وظیفه اصلی آن، نفوذ دادن آب در سلول‌های پوست است، اما به طور کاملا حرفه‌ای و در بالاترین میزان اآن. به این منظور که کرم آبرسان با محتویات کاملا موثری مانند گلیسیرین، عسل و اسید هیالورونیک و... دقیقا برای این طراحی شده است که محتوای آب سلول‌های اپیدرمی را افزایش دهد که در نتیجه سلول‌ها کاملا حجیم و بزرگ می‌شوند و چین و چروک پوست نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

کرم آبرسان شمعدانی برای چه افرادی ضروری است؟

استفاده از این کرم به دلیل خواصی که در زیبایی و طراوت و سلامت پوست دارد، به همه افراد اعم از زنان و مردان توصیه می‌شود، اما برای کسانی که پوست خشک دارند، افرادی که بالای 30 سال سن دارند و کم‌کم با چین و چروک پوست مواجه خواهند شد و کسانی که زیاد در معرض تابش نور خورشید هستند، واجب و ضروری است.

یک کرم آبرسان خوب، چه مزایایی برای پوست دارد؟

1. جلوگیری از ایجاد و برطرف کردن چین و چروک سطحی پوست.

2. ایجاد نرمی و لطافت بسیار محسوس در هر بار استفاده از آن.

3. داشتن خاصیت تسکین دهندگی پوست و ادامه لطافت و نرمی آن تا دو روز کامل

4. حالت چربی و روغنی روی پوست ایجاد نکند.

5. آلرژی و التهاب پوست را تسکین دهد.

بهترین روش مصرف کرم آبرسان چیست؟

برای اینکه بهترین نتیجه را از کرم آبرسان بگیرید، باید ابتدا کرم آبرسان را به پوستتان بزنید و بعد مرطوب کننده. این باعث می‌شود که پوستتان بیشتر مرطوب شود و تا مدت زیادی این نرمی و رطوبت در پوست باقی بماند. مخصوصا اگر پوستتان خشک است، این روش مصرف، شما را از هرگونه خشکی و پوسته پوسته شدن در دست و صورتتان دور خواهد کرد.

اگر قصد دارید از کرم آبرسان قبل از آرایش استفاده کنید، باید بعد از شستشوی صورت و خشک کردن آن، ابتدا کرم را به پوست بزنید و بعد دقایقی اجازه دهید تا کاملا جذب پوست شود و بعد آرایش کنید.

 
admin admin
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر